Atrakcje

PLAC ZABAW

Dla najmłodszych mamy przygotowane liczne atrakcje, dzięki którym spędzą na pewno efektywnie czas! Do ich dyspozycji mamy PLAC ZABAW, na którym znajduję się:

  • domek
  • zjeżdżalnia
  • huśtawki (w tym bocianie gniazdo)
  • wspinaczka
  • mostek.

BRAMKA PIŁKARSKA i KOSZYKÓWKA

Bramka piłkarska wraz z piłką to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą spróbować swoich sił przy strzelaniu goli 🙂 Zaś koszykówka to rarytas dla tych, którzy uwielbiają precyjne rzuty piłką do kosza 😉

KRĘGIELNIA BOYA

Kręgle są typowe, a kule i tor zastępuje odporna na uderzenia specjalna gumowa boya zawieszona na linie. Boya jest miękka jak piłka i w 100 % bezpieczna, a przypadkowe uderzenie nie powoduje żadnych urazów.

Boya rzucona w kierunku kręgli może przewrócić trafione kręgle tylko wtedy, gdy w nie celujemy.

Po oddanym rzucie w kierunku kręgli, mechanizm unosi boyę do góry, by boya wracająca z powrotem i bujająca się bezwładnie na linie nie przewraca kręgli.

ŁUKOWISKO

PLENEROWY ESCAPE ROOM

Gra przygotowana jest w taki sposób, by opiekun/nauczyciel rozłożył zagadki w wyznaczonych miejscach na BIESIADNIE 😉 Wszystko jasne, proste i przejrzyste 😉

Tematy do wyboru:

W 1 dzień dookoła świata (8-14, poziom: umiarkowany)

Cel misji: odnalezienie Festofelesa

Wódz plemienia Salejmos potrzebuje Waszej pomocy! Zaginął pewien bardzo ważny dla całego ludu przedmiot… Czasu nie jest zbyt wiele, a okazuje się, że potrzebne Wam cyfry do kodu rozsiane są po całym świecie! Czeka Was wyprawa do świata Indian, nurkowanie w wodach oceanu, wycieczka z lornetką na safari, a nawet włoska pizza! Takie zagadkowe podróże to wspaniała przygoda dla Tajnych Agentów!

Szkolenie na Tajnego Agenta (8-14, poziom: umiarkowany)

Cel misji: ukończenie szkolenia

Uzyskanie tytułu S.T.A. to nie lada wyzwanie! Choć, czy na pewno wiecie, co ten skrót oznacza? Czy jesteście gotowi, aby rozwiązać szereg zagadek i finalnie otrzymać upragnioną legitymację? Jeżeli tak – rozpocznijcie Tajną Misję, do dzieła!

Szkoła Magii i Czarodziejstwa (9-14 lat, poziom: trudny)

Cel misji: odnalezienie Feniksa…

Tak długo czekaliście na powrót do Szkoły Magii po przerwie wakacyjnej! Niestety po dotarciu na miejsce wiele rzeczy się nie zgadza… Na terenie szkoły nie ma dyrektora, a po korytarzach przemieszczają się dziwne postacie… Przyszłość magicznego świata leży w Waszych rękach! Czy uda Wam się rozwiązać wszystkie zagadki i zdobyć kod do kłódki? Czas ucieka…